500 گرمی 
فروش عمده و خرده

ارسال رایگان در تبریز

16,500 تومان

ارسال رایگان در تبریز

10,500 تومان

ارسال رایگان در تبریز

15,000 تومان

 در 15 رایحه دلنشین

ارسال رایگان در تبریز

17,000 تومان

در بسته بندی 500 گرمی

ارسال رایگان در تبریز

24,000 تومان

در بسته بندی 900 گرمی

ارسال رایگان در تبریز

39,500 تومان

در بسته بندی

900 گرمی

ارسال رایگان در تبریز

46,000 تومان


ارومیه شفابخش

ارومیه شفابخش

آب ارومیه با ترکیب خاصی که دارد گل و لای کف دریا را برای درمان انواع بیماری های رماتیسمی، پوستی، اختلال سوخت و ساز بدن، بیماری های زنان و... مناسب کرده است. دریاچه ارومیه که به دلیل حجم فوق العاده بالای نمک و مواد معدنی اش دومین دریای شور دنیا به حساب می آید، با غلظت بالای نمکش این امکان را به شناگران می دهد تا نه تنها از شفابخشی آب آن بهره مند شوند، بلکه با شناور ماندن روی آب تمدد اعصاب را هم تمرین کنند! این در حالی است که گفته می شود اغلب بیماری های كلاژن پوستی و مفصلی كه منشاء سایكوسوماتیك (روحی - جسمی) دارند با لجن و نمك دریاچه هایی شبیه دریاچه ارومیه قابل درمان هستند. همچنین می توان از خواص درمانی نمك دریاچه ارومیه در درمان بیماری های تنفسی مثل آسم و برونشیت و انواع سینوزیت ها نیز بهره برد.

آب دریاچه ارومیه از دسته آبهای کلروره سدیک است. نوشیدن این گونه آب ها غلظت صفرا را پایین می آورد و در نتیجه ترشح صفرا بهتر جریان پیدا می کند. علاوه بر این، گل و لای این دریاچه هم که شکل خمیری سیاه رنگ را دارد، در درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. این گل جزء گل های کلروره است و گل های کلروره خاصیت تقویت کننده دارند.

علاوه بر این، انواع باکتریها، مژه دار ها، جلبلکها و از همه مهمتر سخت پوستان کوچک و بسیار ظریفی به نام " آرتمیا اورمیانا " در ارومیه زندگی می کنند که خواص درمانی این آب را بیشتر می کنند.



برچسب ها:

صابون زیبایی لجن دریاچه ارومیه

لجن درمانی در دریاچه ارومیه امروزه مردم جهان به بهداشت و زیبایی خود توجه خاصی دارند و هزینه زیادی را در سبد خانواده برای خرید محصولات بهداشتی، آرایشی و درمان و پیشگیری از بیماری های خود منظور می کنند.



برچسب ها:
صفحه قبل 1 صفحه بعد